lördag 25 oktober 2008

Vecka med bara jobb

Det har varit en jobbig vecka, bara jobb känns det som. Idag har vi "höstat" lite här hemma. Plockat bort lite ute och så där. Det känns bra, för snön kommer nog endera dagen, det känns så i alla fall. Härom dagen fick jag ett tygpaket från Quilters Quarter. KUL!! Nu kan jag fortsätta att sy på mitt "fultäcke". Det ska jag göra i morgon när jag ska träffa några andra quiltare i Östersund. Det vill gärna bli lite gjort om man tar med sig sakerna och åker hemifrån ett tag...
__________________________________________________________________

It´s been a stressful week, nothing but work it seems. Today we´ve been busy and doing some tidying up outside. The winter is on its way...snow is coming any day now I can almost feel it.
I had an envelope from Quilters Quarter in the mail the other day, fun. Now I can continue with my "ugly quilt"! And that will be tomorrow when I meet with some other quilters in Östersund.
A lot of work tends to be done when one takes the stuff along and leaves the house for a while...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar