torsdag 28 maj 2009

Feststämningen infinner sig???

Som tur är är har jag ledigt nu torsdag och fredag, för på lördag blir det stort 40-årspartaj hemma hos oss! Vi kommer nog att bli närmare 60 personer här och det känns så fantastiskt kul! Det ska dessutom bli jättebra väder, och med så många människor passar det ju bra.
Vi kommer att kunna sitta ute , kan ju lätt bli lite trångt annars.
Nu återstår bara varje festfixares stora problem... hur mycket kommer det att gå åt av alltihopa? Jag har en bra lista som jag brukar följa men litar inte hundraprocentigt på den...
Hur mycket dricker folk?Hur mycket äter man? Nu kommer ju matglada gänget hit (tack och lov) så lite mer får man räkna med... (Även dryck?)
Jag har en mil lång lista som jag ska åka in till stan och handla idag! Som tur är kommer födelsedagsbarnet själv att följa med! Bärhjälp och moraliskt stöd!

2 kommentarer:

  1. Grattis Mats på födelsedagen.
    Hoppas ni får en bra dag.
    AnnaLena-jag önskar dig en bra sysommar.

    Hälsningar
    AnnaLisa i Pilis

    SvaraRadera
  2. Hej.Hälsa grattis till Mats, från mig och gubben. // Mvh: Maud

    SvaraRadera