torsdag 18 september 2008

Tankar om språk ....




Jag har sett på min besöksräknare att det har tittat in
besökare från andra länder till min blogg!!

Det trodde jag aldrig, kul!

Hur ska jag göra då? Förmodligen ser svenska ut
som hieroglyfer för människor utanför norden.

I fortsättningen kommer jag att försöka översätta
en del av det jag skriver till engelska.

Hallo to you who reads english, welcome to my blog!
This is a space for me to express my thoughts about quilting
and other things that I find interesting.

It´s been a long time since I wrote anything in english
so I hope that you have patience with my spelling...
and everything else that turns out wrong!
And now I have to hurry ...
I´m driving my daughter and two of her friends to
their ridingclass.
Have to get some warm clothes on.
It´s always so cold to sit and watch when their riding!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar