torsdag 18 september 2008

Happy birthday!



Min kompis Maria fyller år i dag! Vi åker in till stan för att uppvakta henne! Det blir kul. Vi träffas inte så ofta numera, men på födelsedagar brukar vi uppvakta varandra. Stort grattis från oss alla!!!

It´s my friend Marias birthday today. We are going to pay her a visit later today. Big hug from all of us!!!




Arbetet med släpvagnsgaraget fortskrider.
Så här långt har min käre make och hans pappa
hunnit nu! Visst har de jobbat på bra?
Vi bor på samma gård som min svärfar.
Det har vi gjort i drygt tre år nu och det funkar
bra. Han är en otroligt fin och trevlig "gubbe"!
Hjälper till överallt där det behövs!
Work in progress!
They´re doing a great job, aren´t they?
My dear husband and his father are building a
garage for our trailer and snowmobile.
We live in the same place as my father in law.
He has a house of his own of course.
He is such a nice old man, always willing to lend a helping hand!

3 kommentarer:

  1. Hejsan ANNA-LENA!
    Läcker tårta-"sommar"gubbar och "snötoppar".Tur att jag köpte ett par wienerbröd till kaffet.
    Jag gillar dina bilder-omväxling förnöjer och dagens känns som välkommen sköna,vackra höst!!
    Louise D

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Nu har jag lagt till dig i min länklista.
    Har just kommit hem från träffen och är fortfarande lite...snopen över att det kom så få, nu när jag hade fika!! Men familjen blev glad...

    SvaraRadera
  3. Jaaa...nu kan jag skriva till dig!
    tårtan ser jättegod ut. Hoppas att Maria tycte om den.

    SvaraRadera