söndag 21 september 2008

Och lite kviltning...


Den här bloggen skulle ju handla om kviltning...


Hittills har det mest varit om allt annat!




Jag har i alla fall gjort klart lilla väggkvilten till


Jannices lilla Jolene!


Hoppas den faller i smaken, i vilket fall var den väldigt


skoj att sy.




Vi hade träff med vår kviltgrupp i kväll.


Det var som alltid trevligt även om


vi inte var så många ikväll. Höstförkylningar


kanske?




Vi syr och skänker tulpanblock till damer i gruppen


som fyller "jämnt"!


Ett stort grattis i efterskott till Annette, Harriet, Margreth


och Agneta. Hipp hipp hurra.




I finished the babyquilt for little Jolene.


Hope they will like it!




In my quiltgroup we make these tulip-blocks


for ladies who celebrate their 40, 50 60- and so on...


Congrats to four quiltingfriends!!!






Jag tycker det är fantastiskt att se hur många


kreativa snabba kviltkompisar jag har...


Men så här känner jag mig ganska ofta!! Fniss




This is how I feel when I´m surrounded by


supercreative quilters! Lol...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar