söndag 21 september 2008

Och helgen har varit?

Helgen har varit fantastisk, med härligt höstväder!

Jag och barnen åkte upp till vår koja i skogen.
Där eldade vi och kokade kaffe, stekte hamburgare och njöt i solen.



Till och med 14-åringen Kristoffer kunde slita sig från datorn


och följa med. Mats jobbade tyvärr... Våran koja är en underbar

tillflyktsplats, med kamin inomhus och väggfasta britsar.

Vi brukar övernatta där ibland, men inte den här gången...
Den här bilden på kojan är tagen tidigare i sommar och visar min
Mats och svärfar.
Mysigt va?
It´s been a fantastic weekend with
really nice weather.
I took our kids and went for our little "house" up in the forest.
A nice fire, some coffee.
Relaxing in the sun.
Even our 14-year old Kristoffer could
take a break from the computergames and come along...

1 kommentar:

  1. Jag har alltid trott att en koja är en "KOJA" alltså en koja gjord av ris och annat som man funnit i skogen men besökte min farbrors "koja" i Ånge för många,många år sedan och det var mer en liten stuga!!!! Jag tror att jag blev lite förvånad.
    Förresten det är väldigt vad du hinner med att snabbt komma med information om vad du haft för dig bara strax efter vi träffats. Jag har bara hunnit se en film
    Louise D

    SvaraRadera