lördag 27 september 2008

Hösttrötthet!

Hur trött kan man vara egentligen??
Just nu har någon slagit mig i huvu´t med en stor trötthetsslägga.
Jag har jobbat hela veckan, har en förkylning som aldrig ger med sig osv...
Skulle behöva en skylift som förflyttar mig från soffan, till köksbordet, till sängen,
ja ni fattar!!
Skulle vilja göra så mycket just nu men får vänta på att orken återvänder...

Nästa helg ska jag i alla fall på årsmöteshelg i Södertälje med Rikstäcket.
Kul kul... ska gå på en kurs med Anna-Pia Godske Rasmussen.
Hoppas på en härlig helg.

Synd om mig? Nä inte speciellt, men skönt att grotta ner sig i lite självömkan ibland.
Nu går jag och äter ett par chokladmuffins som Sofie och Tilde har bakat.....

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du mår bättre snart. Vila!!!
    Du kommer att ha jättetrevligt med AnnePia! Hon är toppen! Hälsa henne så gott från mig!
    Sköt om dig!

    SvaraRadera
  2. Hoppsan...hade lite bråttom där när jag skrev mitt namn.

    SvaraRadera