onsdag 26 oktober 2011

Vi komma, vi komma...

Syr lite på julpynt...

och lite annat...



Det är väldigt kul,

men man blir lite knäpp!

jag bakar julkakor och sjunger julsånger...

Visst har vi en underbar oktober?
Ingen snö än.. massor av sol, långa härliga promenader och ingen halka... dessutom är jag ledig och kan njuta av det! Livet är just nu så skönt...

Jag var till stan i måndags och shoppade lite, det blev en ny mobiltelefon och en ny jacka.
Provade en massa olika jackor innan jag hittade rätt.
En cerise!!!!!!!!! jacka från Didriksons!
Snygg, men det bästa såg jag när jag kom hem!
Den är i storlek 44!
Kanske inte så mycket att skryta om, men för mig blev det en sååå bra känsla i magen!
Inget svart tält i år alltså...
Uppgradering av mobil gör dessutom att jag kan lyssna på musik under mina promenader, och jag kan spela wordfeud.. det som alla snackar om just nu.
Jag kommer nog att åka på pisk av alla.
Med risk för att sticka ut hakan... min inloggning är, sörvikstomten.
Hohoho...

2 kommentarer:

  1. vad mycket fint du gör :) till helgen ska jag till stamsele å sy. jätte fin jacka måste kännas som en dröm ,när man går ner så mycket i vikt ;)var köpte du jackan ?

    SvaraRadera
  2. Så roligt att ni ska sy i Stamsele... tyvärr kan jag inte vara med! Jackan köpte jag på Intersport!
    Ha en bra sydag!

    SvaraRadera