söndag 16 oktober 2011

En hösthelg att minnas...

Vilken fantastiskt underbar helg det har varit!
Kyliga morgnar med tjock dimma, när den har bränts bort av solen, en fantastisk brittsommar....
kallas det för brittsommar fastän det är mitten av oktober?
Britt har ju namnsdag den sjunde om jag inte missminner mig.
Jag har börjat en ny karriär i helgen.
Inte på allvar alltså, jag hjälper min son Kristoffer att bygga en lekstuga.
Han går ju sista året på byggprogrammet, och det här ska bli hans projektarbete!
Han bygger och jag assisterar lite grann...
kommer med muntra tillrop och sågar en och annan bräda!
 Snyggmorsan i full aktion... jag bjuder på den bilden!


Krille jobbar på.
Tyvärr lär vi inte få njuta av sådant här väder i fortsättningen av oktober, men man får väl klä sig och gå ut ändå... som snickare ska man ju inte klaga över vädret...
Klart slut från Byggare Bob!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar