onsdag 9 november 2011

Skorpor, sömnad och snöbrist...

Jag har fått en knäpp...
En skorpknäpp!
Bakar skorpor i parti och minut!
Väldigt roligt...
Ska försöka få fram ett perfekt recept på den perfekta skorpan!
I dag ska jag testa med pepparkakskryddor...
vad blir det månntro?
Syr lite ibland, men ägnar mer tid åt att planera i mitt huvud...
och bygga lekstuga!
Men på lördag då är det sykurs med Jämtkvilten, så då får några andra stå på plattan och snickra!
Vädret är väldigt, ja vad säger man... ovädrigt?
Mörk som i en kolgruva om kvällarna...
men vilka dagar!
Värme, ingen halka... långa promenader!
Men men. Vi får nog igen det, som en äkta gnälljämte skulle säga!
Återkommer i ärendet framåt februari när kallvästan blåser från alla håll och snön ligger metertjock på marken!



1 kommentar:

  1. När jag tittade på din blogg så ropade Olivia, nästan 3 år: Modo!!! Jag hade inte ens lagt märke till loggan... barn ser bra!
    Vi ses på lördag!

    SvaraRadera