söndag 29 mars 2009

Partytime...


Hallå hallå... Sörviken anropar! Kände bara för att uppmärksamma att det här är mitt ett-hundrade inlägg sen jag började blogga! - Jaha, och vad är det med det då? Inget speciellt kanske, men här kommer i alla fall en virtuell muffins till alla er som brukar hänga med i mitt svammel! -Håll till godo!!! ( Sofie har bakat)


Hallo out there in cyberspace! Just want to celebrate my post number one hundred!!

-So what... big deal! Not really, but here's an imaginary cup-cake to all of you who use to visit me in my space on the internet! ( Sofie, my daughter, has done the baking.)

4 kommentarer:

  1. Hej Anna-Lena och GRATTIS till 100!
    Tack för att du bjuder på såna godsaker som chokladmuffins. Smaskens som min måg i USA brukar säga om det som är gott.
    Tack Sofie!
    "Sådan matte,sådan hund" är väl ett lämpligt ordspråk ?

    SvaraRadera
  2. Härligt jobbat..:o)
    Grattis till de första 100...och hur kul har inte det varit säg!!! :o)
    Fira med dunder och brak och tack för muffinsen!! :o)

    SvaraRadera
  3. Grattis till 100 inlägg! Och tack för goda muffins!

    SvaraRadera
  4. Hej. Dom gillar jag, mums.// kram Muaud

    SvaraRadera