måndag 23 mars 2009

Färdiga prylar...


Här kommer några bilder av lite nygamla prylar. Mitt "Östersundsgrupps"-projekt var ju klart, i alla fall toppen, men jag var inte riktigt nöjd. Tyckte att kanten var alldeles för lam mot rutorna... sprättade upp och satte på en mörkare kant innanför, och "voila"; mycket snyggare.

Nu har jag också kviltat och kantat täcket som jag och en annan tant ska ge till en babykompis som "lillgröt". Den blev väldigt söt men ändå lite tuff tycker jag...
Finally finished up some old stuff.... I wasn't totally pleased with the border on my lotteryproject...
so I made a smaller border an put it inside the wider border and it turned out much better.
I also quilted and finished up the quilt that me and another "old lady" is gonna give a little baby-girl
for her baby-shower... It's really cute but also a little cool, don't you think?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar