måndag 4 april 2011

Sykurs, vårkänsla och framtidstro...

Jämtkvilten hade syträff i lördags,,,
Ett gäng damer träffades på Palmcrantzskolan och sydde!
Vi fick förslag på en jättefiffig ruta som heter, hmm Pointed arrow, kanske...
Hur som helst, den blev bra och jag började på något som kanske blir en påskduk?
Helgen har annars varit bra, med ett fantastiskt väder, hoppas att det fortsätter så här!
vi åkte upp till kojan i skogen igår eftermiddag och fixade middag på grillen.

I sömnaden går det väl så där...
Jag syr på Östersundsgruppens projekt, men det får jag ju inte visa upp!
Är snart ikapp med alla blocken!
ROLIG ATT SY!!

Ska snart till med ett annat stort och lite mer livsavgörande projekt...
Men jag tror att jag väntar ett tag med att "outa" mig om det!
Säger bara att jag just nu förbereder mig inför en stor förändring i mitt liv!

...och nu, min favoritsysselsättning.
Tvättvikning!
Hoppas ni uppfattade ironin!

1 kommentar:

  1. Va spännande med det livsavgörande projektet.....jag blir så nyfiken altså!!!!!!

    SvaraRadera