tisdag 19 april 2011

Dator..och lite skvaller...

Jag har äntligen blivit datorägare! Så nu behöver jag inte vänta på att det ska vara ledigt vid någon annan dator i hushållet! DET KÄNNS SÅ VÄÄÄLDIGT BRA!
Tänkte dessutom installera trådlöst Internet på den så jag kan surfa och uppdatera lite grann nu när jag ska läggas in på sjukhus!



                                                     

Ja, så är det... i morgon bitti läggs jag in på Östersunds sjukhus för att göra en Gastric by-pass operation. Det vill säga, en operation för att jag ska minska min övervikt.
Det är något jag har funderat på ganska länge och i oktober gjorde jag slag i saken och sökte hjälp... och nu är det alltså dags!
Känner mig lustigt nog inte ett dugg nervös, men det kan ju komma i morgon, vad vet jag!?
inför operationen har jag gått på "low calory diet" i fyra veckor, så det kan ju förklara varför hjärnan ibland har känts slöare än vanligt!
Efter operationen blir jag sjukskriven några veckor och då ska jag passa på att ta itu med lite sömnad... Helt okey då att inte göra mer än man absolut orkar, vilket i mitt fall med allra största säkerhet innebär att jag ska sitta vid symaskinen!


3 kommentarer:

  1. Anna Lena....ska tänka på dig i heeela morgon! Och hoppas du inte får så många plågor i efterhand.

    SvaraRadera
  2. Lycka till. Tänker på dej. Jag har en i min närhet som gjort samma op som du ska göra, jag känner fler som gjort samma op.// Kram Maud

    SvaraRadera