torsdag 21 april 2011

Nystart och hemgång...

Igår var det en väldigt speciell dag för mig. Klockan 7.05 i går morse hängde jag på låset uppe på kirurgslussen, och klockan var bara strax efter elva på förmiddagen när det var över. Kände mig lätt överkörd men ändå förvånansvärt pigg!
Fick bara dricka lite vätska i går och sov mest hela eftermiddagen. Min familj var hit på besök en stund.
I dag har jag varit satt på flytande kost och det har gått bra så i morgon får jag åka hem och det ska bli så väldigt skönt... borta bra men hemma bäst!

3 kommentarer:

  1. Ha en skön påsk och god fortsättning.
    Take it easy och se till att sköta om dig.
    Kram från Louise D

    SvaraRadera
  2. Kom ihåg att vila och ta det lugnt...även vid symaskinen!
    Påskkramar

    SvaraRadera
  3. Hoppas du mår bra och kan njuta av påsken och naturen! God påske!

    SvaraRadera