söndag 24 april 2011

Seriefigur...

Trodde aldrig att jag skulle säga det här... men jag känner mig som en seriefigur, och inte vem som helst heller. Jag har förvandlats till SKALMAN.. Just nu upptas min tid av att äta och sova!Matklockan ringer... jag fixar till mat eller dryck, sovklockan ringer, dags att ta en liten tupplur!  Det enda som fattas är hans kluriga uppfinningar! Får väl trolla till några framöver.

I övrigt måste jag ju säga att påskvädret är fantastiskt! I vanlig jämtländsk anda händer allt på en gång, humlor fåglar, myggor... Och det bästa av allt; K-G och Elisabeth har säsongspremiär på sitt lilla cafè i Fanbyn.
   Vi var dit en sväng nu i eftermiddag!


                        Mats fick en frusen citron-cheesecake med Oreokexsmulor och hallon på!


                          Kristoffer en maffig glaserad chokladtårta med påskägg... såg ljuvlig ut!

                                        Sofie köpte en citron-cheesecake med granatäpple på...och frun i huset en slät kopp kaffe!


...även hästarna har himlen runt hörnet!

1 kommentar:

  1. Det såg gott ut! Så många olika cheesecake, min favorit!

    SvaraRadera