torsdag 15 juli 2010

Utställning...

I Tisdags var jag och delar av familjen till Strånäset på kviltutställning... som vanligt har Ragunda-gruppen lyckats!

Vilka kreativa damer! Fantastiska kviltar som visas i en miljö som tar andan ur en!
Trodde att jag skulle komma ihåg vilka som sytt dessa alster... men hjärnan tyckte inte det!

Tror... att Ingrid Lundstedt sytt detta fantastiska täcke... visst är det snyggt med svart och vitt!?

Kan konstnären bakom detta alster heta Gunilla Jonsson? Underbar Log-cabin.

Här vet jag i alla fall att Karin Noren sytt den här tredimensionella skapelsen!




Och den här fantastiska mannen vet jag också vem som är ansvarig för...
Krille den fantastiske, som följde med efter att mamma talat om att fikat på Strånäset är något man ej bör missa!
Nog känner man sig lycklig i hela kroppen efter ett sånt besök!

1 kommentar:

  1. Hej! Visst är det Ingrid som sytt täcket som går i svart och vitt! Det fick jag i 40-årspresent, men nu har hon snott tillbaka det för utställningens skull! Jag älskar det verkligen, och ser fram emot att få det tillbaka...!! Hälsningar Teresia Lundstedt

    SvaraRadera