torsdag 15 juli 2010

Skiathos...

På fredag kväll åker jag, min familj och två kompisar till Grekland! Det ska bli sååå roligt!
Min kompis Yvonne och jag har många charteräventyr bakom oss... det senaste 1989!!!! Då var vi i Ayia Napa...
Den här gången åker vi till SKIATHOS i Grekland. Längtar efter att få bada i Medelhavet. Även om sommaren hittills har varit bra här också (när den äntligen kom) så är det lite annorlunda att vara i ett annat land!

På Skiathos och grannön Skopelos spelades Mamma Mia-filmen in! Vi ska bo här: Hotell Korali !
Vi bokade resan i går och åker i morron! Lite stressigt blir det allt, men man behöver ju inte fundera så mycket då i stället. Är faktiskt dessutom riktigt duktig på att packa lätt, om jag får säga det själv... och det får jag naturligtvis!!! HAHA!

2 kommentarer:

  1. Det ser helt underbart ut! Har även kollat hotellet. Dit vill jag också åka någon gång.Ha det så bra allihopa!

    SvaraRadera
  2. Snabba ryck!Ha en toppenskön semester. Det vill ju alla förstås´
    Louise D, som faktiskt inte är så mycket avundsjuk.

    SvaraRadera