fredag 19 februari 2010

Ryktet om min död...

Citerar Mark Twain: -Ryktet om min död är betydligt överdrivet!
Det har varit mycket att stå i de senaste veckorna.

Nya pannan är nu installerad... den pysslar vi om som ett lindebarn! Den dyraste ägodelen vi har i huset just nu!

Pappa hemkommen från Umeå efter en, vad man kan se nu i alla fall, lyckad kärlvidgning. Så kallad ballongsprängning.

Kolhydratuppladdningen har hittills varit lyckad... Två guld och ett brons i OS. Semlor och ostkrokar funkar bra...


Vi hade ju sykurs med Jämtkvilten för snart två veckor sedan. Då sydde jag tredimensionella vindsnurror, och hej vad det gick! Ska sammanfoga dem på något käckt sätt till en "lillgröt hade jag tänkt.










Syr också på en annan lillgröt. Bra att ha lite handsömnad att ta till under curling- och hockeymatcher!!

I helgen blir det stalljour, mera OS och... sån där tråkig tvätt och städning förståss!

1 kommentar:

  1. Jag vill också få till en mysig bakgrund som dig. Jag har fixat en länk till dig med nu på min Blogg. ;)

    SvaraRadera