tisdag 11 augusti 2009

Arbetsångest

Jag måste börja arbeta i morron. Kan inte fatta att jag har varit ledig i nästan fem veckor! Känns som om jag bara blir tröttare och mindre utvilad ju närmare första arbetsdagen jag kommer.
Suck... Inte har jag hunnit med speciellt mycket heller. Eller det har jag väl egentligen... renoverat lite, fixat med lite annat, varit till Stockholm, åkt båt, fiskat. MEN JAG HAR INTE HUNNIT SY ETT ENDA STYGN!!!!!!!!!! Så sur för det.
Ja ja. Nu är det som det är.
Var på bingo i går kväll. Jämtarnas stora sommarnöje; bilbingo på Vitgården... och inte vann vi något heller.
Kan någon ge mig något att garva åt.
Jo det hade väl kunnat vara värre!
Antar jag...
BLÄÄ

2 kommentarer:

  1. Hej Anna-Lena!
    Glad att din semester är slut för jag behöver verkligen bli klippt. Ttåkigt för dig att inte ha ledigt lite till but such is life. Ser fram emot att se dig å torsdag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vi var på Vitgården i fredag, men vi vann inget heller! Nästa sommar kan du ju bli med till Våmhus å sy en vecka? Vi kan åka tillsammans om du vill.

    SvaraRadera