torsdag 5 februari 2009

Ledig, sömnad, promenad...


Ja, nu har jag sytt ihop mitt lotteriprojekt... det bästa av allt, var tvungen att beställa hem lite tyger för att sy en snygg bård runt omkring. Eftersom det var svårt att se vad som passade köpte jag flera olika, kände mig helt enkelt tvungen till det, hm hm.

Efter en förmiddag vid symaskinen tog jag en promenad med hunden, det snöar ute och är så vintrigt att det är svårt att tro på en vår... men, dagarna blir längre och längre så den måste finnas där någonstans.


Yippie, my lotteryproject finished... the top that is! Best of all; had to order lots of fabrics for a nice border. Couldn't decide which one was the best... hm, hm. After a morning sewing I took the dog for a walk, it's snowing outside and is so "winterish" that spring feels really far away. But, the days are getting longer and longer so it's gotta be there somewhere!


1 kommentar:

  1. Duktiga du! Jag har inte rört mitt projekt på evigheter. Det kom en massa väskor emellan...

    SvaraRadera