fredag 6 februari 2009

Babytäckesstart...


I morse när jag höll på att rota i mina tyglådor hittade jag ett tyg som jag hade glömt bort ... Har det någonsin hänt er? Tyckte i alla fall att det skulle passa bra ihop med några andra tyger som jag har. Får se om det kan bli ett täcke till en liten babytjej som jag känner! Mönstret improviserar jag fram eftersom.... oj, vad det lät ambitiöst!!!
Det betyder i det här fallet att jag inte har en susning om vad jag ska göra... det får bli lite vad som helst med andra ord!

This morning when I was going through some
fabrics I found this gorgeous "angel-fabric", which I didn't remember buying... Did that ever happen to you? I thought it would look great together with some other fabrics of mine. Hope it will be a babyquilt for a little "girl-friend" of mine... I will create the pattern as I go along, wow... that sounds ambitious, which in this case means that I don't have a clue on what to make of it!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar