fredag 28 november 2008

Haveri!!!

Jaha, så var det dags igen! Något fel på vår dator! Vet ej för vilken gång i ordningen, troligen inget stort haveri, men ändå, så irriterande. Nu sitter jag och skriver vid sonens lap-top.
Kommer inte åt min mail, inte några bilder, frustrerande.
Snart ska jag åka till skolan och ha utvecklingssamtal med min dotter och hennes mentor.
Hur kul kan en fredag vara? Sen hem och leta fram adventsstakar och sånt...
I morron bitti åker jag och Sofie tillsammans med en annan mamma och hennes tre döttrar till Stockholm. Vi ska gå på Globen och titta på Stockholm horseshow! Det ska däremot bli hur kul som helst!
Tid för annat än hästar? Självklart, shopping, shopping och... shopping!!

Here we go again... computerfailure... Probably something easy to fix, but way beyond my scills!
Seriously annoying!!! At my sons lap-top now.. No access to my e-mail or pictures... frustrating!!!
Going to Stockholm tomorrow. Me and my daughter, another mother and her three daughters!
We'll be watching a horseshow at the Globe arena, but some time for shopping as well!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar