lördag 22 november 2008

Färdigt projekt...

Jag är helt klar med min bargellolöpare nu. Den blev rätt bra tycker jag...
Dessutom har jag hittat ett annat "UFO" i skåpet... också en jullöpare, snart klar, fattas kanten...
Det verkar som om jag har svårt med kantremsor, hm hm hm . Kan det bero på handsömnad??
Förmodligen.

Finished my tablerunner today! Turned out quite well I think. Found another UFO in the closet too. Also a runner in christmasfabrics... Will finish it as I watch teve tonight.

Vi har varit till "Trä i tyg" i dag. (En tygaffär). Där hittade Sofie tyger till en necessär. Den kommer att bli så läcker, hon sitter och syr just nu!!

We visited a fabricstore today. Sofie found these beauties, she's gonna make a little make-up bag with them... and she's at the machine sewing as I write...

1 kommentar:

  1. Hej! Jag har försökt mig på ett pennfodral till Amanda idag-grönt och svart,samma färger som Sofie tycks gilla.
    Vi ses i morgon. Det blir säkert en rolig em.

    SvaraRadera