måndag 26 november 2012

Höstavslutning...

Så fort tiden går när man har roligt...
I går hade vi avslutning på höstens aktiviteter i vår kviltgrupp.
Grötätning, skinkstutar och god kaka till kaffet.
Allt jättetrevligt, viktigast är ändå julklapperiet. Som barn på julafton slänger vi oss över paketen som lottas ut i en lek, som blir till blodigt allvar! Fast mest på skoj förstås...

Så här fina saker lyckades jag få med mig hem i år. Tack alla fina kviltkompisar för igår. Nu ska jag bara försöka komma igång med sömnaden också så blir det nog bra!

Jag har ju tidigare berättat att jag fyllt femtio och firade det med stort kalas för släkt och vänner.
Kan man ha en roligare kväll? Nej, knappast...
Min mamma och mormor (92 år) sjunger en sång för mig!

Fina vänner...
Så otroligt glad och tacksam jag kan vara som har så fantastiskt härliga människor omkring mig! Från djupet av mitt hjärta TACK... för en kväll som jag kommer att leva länge på...

 
...och stort tack för vissa presenter som kommer att räcka längre än andra!!

1 kommentar:

  1. "Julklapps-spelt brukar vi ha på jobbet också en kväll innan jul.. Som du säger blir det blodigt allvar och vissa paket blir det nästan slagsmål om.

    Maidi

    SvaraRadera