fredag 19 augusti 2011

Läxförhör...

Var till dietisten på besök igår..
Det gick bra!
Fick veta att jag äter ganska bra just nu, men ska äta lite mer kalorier varje dag!
Det är ju det jag alltid har sagt! Kalorier ska inte räknas, de ska ätas!
Skämt åsido... jag var ganska nervig när jag gick dit!
Vet ju att jag gått ner i vikt, men det kändes ändå som att gå till ett läxförhör utan att ha läst på så där jättebra!
Har aldrig haft så värst bra förhållande till vågar...
Men nu har jag i alla fall gått ner 34 kilo,¨
"and that's all I have to say 'bout that..."
som Forrest Gump skulle ha uttryckt det!
Jag ska nu sätta mig vid symaskinen för att sy ihop en topp till ett täcke...
Men först en stor kopp kaffe!

1 kommentar:

  1. Bra jobbat Anna-Lena! Skönt att du får äta lite fler kalorier!
    Lycka till med sömnaden. Vi ses väl på måndag?

    SvaraRadera