måndag 15 november 2010

Vinterkänning...

Äntligen kom snön och det känns riktigt bra...Jag traskar omkring i mina Icebugs och känner mig som en bil med nya vinterdäck. De är såå underbara att gå i.
Har firat födelsedag och fars-dag. Hade lite tur igår med en present som jag fick av min fina svägerska Karin med familj... skrapade fram tusen kronor i vinst på en trisslott! Satt som en smäck! Räcker till några meter tyg!
I dag sätter jag mig vid maskinen och försöker värka fram några sömmar. Det är ju trist när inspirationen fattas en. Men man får väl prova med disciplin istället för inspiration istället!
Bild från syrummet visar på mitt kreativa kaos!

1 kommentar:

  1. Vilken rolig stil du har på din blogg! Du har ett härligt sätt att uttrycka dig! Det är inte utan att man drar på flinet!!

    SvaraRadera