onsdag 30 december 2009

Gott slut...

Forgive me father for I've sinned...It's been more then two weeks since my last confession...

Va! Har hon gått och blivit katolik!!?? Nej då men ibland känns det som om man behöver bikta sig lite granna...

Den här hösten och förjulsvintern har varit ganska tuff. Många åtaganden och lite jobbiga händelser i familjen. Men nu känns det som om det äntligen kan vara tid för roliga saker och lite mer tid för mig själv... fast det har jag sagt förr, får se hur det går den här gången.
Julen har flutit på, försökte att inte stressa på så mycket. Firade julafton hos mamma och pappa. Hem igen på juldagen för stalljour på kvällen. Annandagen till stallet igen. På söndagen en födelsedag... Grattis Krille 16 år!!! Ehh, vad sa jag. Ingen stress, hmm!

Hade turen att vara ledig måndag och tisdag... SYDDE! En kompis hade beställt ett babytäcke till en liten Oskar.



Sydde i blått och rött. En enkel ruta, men jag har lärt mig genom åren att det inte alltid behöver vara så avancerat. Man kan låta tygerna tala i stället.
Eftersom föräldrarna till lille Oskar är båtmänniskor satte jag ett lite marint och rött tema i färgerna. Tyget med segelbåtarna hade jag liggande sedan många år och nu kom det ju äntligen till pass...



Vill ta tillfället i akt att önska mina vänner och bloggläsare ett gott slut och ett riktigt gott nytt 2010. Ta det med ro och avlägg inga omöjliga nyårslöften! Det ska jag inte göra i alla fall...

1 kommentar:

  1. Gott slut och Gott nytt år till dig ANNA-LENA önskar Louise D
    Ps Har fisk i ugnen och snart dags att äta Hela familjen samlad och alla friska, fast Dan har fått lite hosta.

    SvaraRadera