torsdag 3 december 2009

A christmas wish


Åh... äntligen klar med min "A christmas wish." Jag har stretat på länge nu men i morgon ska den upp på väggen i mitt kök.



Jag har handkviltat den, något som jag inte kan särskilt bra. Men jag tyckte att det blev bäst i den här kvilten. Baksidan är en gammal köksgardin som jag fann i ett skåp och den räckte precis.



Man ska ha tur i bland...




I kväll ska vi ha julavslutning med Östersundsgruppen av Jämtkvilten. Det brukar vara jättekul , med julklappslotteri och lite käk.


Själv har jag kokat fudge som ska vara lite gott till kaffet.



Började med att misslyckas totalt med en pepparkaksfudge... sorry mina vänner. den tar jag inte med mig.

Lyckades betydligt bättre med den gamla vanliga chokladfudgen.



Hoppas den kommer att smaka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar