söndag 4 januari 2009

Kallt som bara den...

Hur kallt som helst ute! -32... burr, burr. Får se om det blir lite bättre framåt kvällen. Man får elda mycket. "Drängen" (Svärfar) ligger fortfarande kvar på sjukhuset. Det var nog allvarligare än jag trodde med hans finger. Blodförgiftning och spolning av såret varje dag, finns tom en risk att de måste amputera en bit av fingret!! Får hoppas att de slipper det. Annars är vi under isen i stort sett hela familjen. Mats jätteförkyld, Kristoffer magsjuk... jag känner mig också risig. Sofie är ännu så länge pigg som en nötkärna, men det kan ju ändras snabbt.

3 kommentarer:

  1. Gott nytt år! Sytt nåt? Jag har gjort en liten väska ur Lises bok. Rymmer typ tre dvd:er. En väska som är roligare att göra än att använda, tror jag. Och så får man lite rotation i lådorna med scaps!

    SvaraRadera
  2. Mina nyårslöften till trots, har jag ej hittat fram till symaskinen ännu, men ska nog börja titta litet smått på de blocken som jag vann på vårat lotteri...

    SvaraRadera
  3. Ja,va kul att få se våra hopsydda block från lotteriet vi har haft,kanske på febr.träffen- med JK?

    SvaraRadera