onsdag 23 februari 2011

Ny jobbarvecka...

I dag drar jag till stan för att jobba... har varit hemma en vecka. Tog två sjukdagar förra veckan när mitt knä inte behagade göra som jag ville! Det har blivit lite bättre men att det ska bli riktigt bra är väl inte att hoppas på! Har dock en tid på hälsocentralen på måndag så vi får väl se vad de kan göra!
I går var det mammografi och i dag tandläkaren...
Sydde på projektet i går, det blir bra men det var förfärligt många bitar för att få till ett block! Hoppas jag hinner till på söndag! Vill inte ligga för långt efter när det blir min tur att klura ut nästa beskrivning!
Skynda skynda!
Nu ska jag ut med hunden på morgonpromenad och spana efter älg... I måndags gick det fyra stycken på isen nedanför huset! Essa blev väldigt lycklig och skällde som en galning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar