tisdag 16 augusti 2011

Livskvalitet...

I går började jag jobba efter fyra härliga semesterveckor...Det kändes ju så där kan jag säga!
Men efter ett par kunder var jag tillbaka i sadeln igen, har jag ens varit ledig!?
Sista semesterveckan åkte jag och ungdomarna upp till Täxan och var några dagar hos mamma och pappa. Ljuvliga dagar, med fiske, korvgrillning och trevlig samvaro med föräldrar, syskon och syskonbarn...
 Kaffekokning i sotpanna, när kaffet är som godast!

Bjuder på den bilden! Snygg hatt i alla fall!


Sonen fick åtminstone en fin abborre...
Nu är det bara att jobba på i den vanliga vardagslunken.
Snart börjar skolan och det känns bra... visst har det varit ett väldigt långt sommarlov?
Om några veckor börjar kviltträffarna! Yabba... har sytt lite de senaste dagarna.
Dessutom köpte jag på mig ett stort antal tyger och ett par mönster vid ett besök på en kviltaffär i Trondheim häromsistens! Blir en bra höst det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar